Nie ulega żadnej wątpliwości, że skuteczna marketing musi trafić wprost do klienta. Nie ma chyba bardziej lepszego sposobu na trafienie ze swoją ofertą do klienta niż bezpośredni kontakt. Bardzo skuteczna jest też kampania z użyciem ulotek reklamowych.
Jeśli pragniemy dotrzeć z ofertą do jak najszerszego grona odbiorców powinniśmy zaplanować nie tylko i wyłącznie wygląd ulotki, jej szatę graficzną , a ponadto treść, ale również musimy zadbać o odpowiednią dystrybucję. Właściwy kolportaż ulotek ma ogromne znaczenie dla powodzenia całej akcji promocyjnej.
Z całkowitą czyli stu procentową pewnością, dystrybucję ulotek musimy zlecać tylko doświadczonym w tym temacie osobom , a ponadto firmom. Nie ma nic irytującego dla potencjalnego klienta niż nieestetycznie zapchana ulotkami skrzynka pocztowa. Jeszcze gorzej będzie jeżeli już ulotki z naszą ofertą trafią na zabrudzoną powierzchnię, na przykład wycieraczkę czy za brudną szybę samochodu. W związku z tym, w szczególności w dużych miastach, takich jak chociażby stolica, powinno się bacznie obserwować firmy oferujące skuteczny kolportaż ulotek. Warszawa to ogromne miasto i praktycznie w każdej kategorii biznesowej będziemy musieli zetrzeć się z silną konkurencją. Dlatego również, bez znaczenia czy prowadzimy restaurację, myjnię samochodową, czy oferujemy inne, dokładnie określone usługi lub towary, to skuteczny marketing jest na wagę złota. Aby dotrzeć z ofertą do klientów mieszkających w różnorakich miejscach: blokach czy domach jednorodzinnych czy szeregowych musimy mieć gwarancję, że zlecony kolportaż ulotek spełni nasze oczekiwania. Z całą pewnością, bardzo ważna z naszego punktu widzenia będzie też cena całego przedsięwzięcia. Osoby prywatne oraz dodatkowo przedsiębiorstwa zajmujące się roznoszeniem ulotek w Warszawie zazwyczaj mają nieco wyższe oczekiwania płacowe niż zleceniobiorcy w innych, mniej zamożnych częściach kraju. W związku z tym, należy pamiętać że kolportaż ulotek w Warszawie kosztuje trochę więcej, niż w przypadku mniejszych miast i wziąć to pod uwagę podczas przygotowywanie kosztorysu kampanii marketingowej.
Warto sprawdzić: kolportaż ulotek.